Oamenii cu ochii-telefon…


Am fost ieri la concert. Am sărit, am dansat și n-am putut să nu observ cuplul din fața mea. Aveau așa ritual interesant : 10 secunde dansau, 20 încercau din greu să încarce o poză pe instagram și 30 tapau mesaje… Și așa ambii, tot concertul …Și nu puteam înțelege de ce lor le ardea de poza ceea anume în acel moment . De ce nu puteau să savureze concertul?
Și am înțeles: ca ei era jumate de public. Oameni care trăiesc toată viața(concertul) cu nasul în telefon . Oameni care văd evenimentele doar de pe ecranul telefonului , chiar dacă sunt în mijlocul mulțimii , sunt în interiorul acestor evenimente.
Așa am fost și eu câțiva ani în urmă.
Şi mă bucur. Ieri am înțeles că nu mai sunt așa .
Pentru că viața trebuie trăită în timp ce se întâmplă , nu după …
Din ochii unei poze…
Din vizionarea unui video.

Leave a Reply

