Eurovision 2016


Mda..
Ieri a fost finala Eurovision. Și sincer nu mi-a plăcut. Organizare stranie, public leșinat, piese copiate. Favoriții mei erau băieții  Max Fall, Dan Vozniuc și Malloy, și nu fiindcă cu unul din ei am fost colegi la școală muzicală, deși mă mîndresc cu asta, ci pentru că piesa lor este fresh, este bună. Este o piesă de care noi avem nevoie. Un suflu nou pentru Moldova.

Ei bine, băieții nu au cîștigat, pentru că cine a cîștigat deja știu toți.

Dezbaterile de după show, au fost atît de urîte și murdare încît eu n-am rezistat să le privesc până la capăt.Principalele acuzații au fost aduse sistemului de televoting 🙂
Principalele scuze au fost că nu putem trimite tineri la Eurovision, și pe cei cu motive naționale 🙂

A trecut.

Azi mă uit pe facebook și văd acest anunț 🙂

12718253_1166915676676672_5474145809137298061_n

Deci iată cum funcționează sistemul de televoting.

Din curiozitate am intrat în profil la persoana care a făcut anunțul, și cu cine credeți că a ținut respectiva ?

Screenshot 2016-02-28 19.09.061111

 

Iaca așa 🙂

Leave a Reply

