De ce pisica se uită la mine?


Cat-and-kid

-De ce pisica se uită la mine?
Un pici mic mă privește întrebător. Pare speriat puțin. Mhhh. Nu prea am ideie ce să-i răspund. Doi ochișori întrebători mă fixează în continuare…
-Păi… Tu de ce te uiți la ea?
-Fiindcă…. Mhm…
Pare confuz și nu știe ce să-mi răspundă. Încerc să-i șoptesc un răspuns.
-Ești curios?


-Da! Sunt curios. 
-Păi uite, și ea este curioasă, curioasă să vadă ce-0 să faci…
Nu pare prea convins de răspunsul meu….
-Ea crede că eu vreau s-o bat?
-Posibil.
-Dar eu nu vreau s-o bat!
Cei doi ochișori mai au puțin și se umplu de lacrimi.
-Ea nu are de unde să știe asta. Ea nu știe ce vrei tu să faci.
-Eu vreau să o mângâi!
Aici lacrimile sunt gata să apară în ochii mei.
-Atunci de ce stăm și ne uităm la ea? Hai s-o mângâiem!

Un pici stă fericit lângă o pisică, o pisică foarte mulțumită că este alintată.

Leave a Reply

